Saturday 8 July 2017

Urodziny Marcela

Chciałam sobie odpocząć i robić nic.
Ale zapomniałam, że idziemy na urodziny do kolegi i nie mam prezentu. W sumie to Iss mi przypomniała,  że trzeba coś kupić. I tyle było z mojego odpoczynku. Sobotni poranek spędziłam na zakupach, sobotnie popołudnie na imprezie.
A, w sumie nie żałuję:)
Zaprosił nas Marcel, Leona najlepszy kumpel I jego mama, moja tutejsza bardzo dobra koleżanka  i choć czasu dla nas mieli mało, bo gości chmara, to I tak było super.  Leon jak na niego przystało siedział do mnie przyklejony ale potem odkrył piłeczki,  zamek dmuchany i gokarty, i tyle go widziałam.  Dla Iss najlepszy był paintball I już.



Solenizantki zasady świętowania

Oto tort. Isabela skończyła 15 lat. Zmian wskazujących na dorastanie nie widzę. A nie, przepraszam, wszystko wskazuje na to, że PROCES doras...