Tuesday 18 January 2011

Dziewczynka

Iss to juz mala dziewczynka, z grzywka i siusianiem do nocnika. Wszyscy sa z niej dumni, a najbardziej kuula, czyli krolik, kt towarzyszy nam w nocnikowych zmaganiach niemal od poczatku, czyli czwartku popoludniu, kiedy to Iss nasikala na Halinke. NIech sie Halinka nie martwi terazz juz, bo Izunia wola krolika, niesie nocnik i mowi, ze siusiu, chyba ze kupka, ale i tak konczy sie na siusiu. Wczoraj kazala sie wyjac z wanny, zeby siusiu zrobic i ani razu nie pomoczyla manti,to jakzesz mam nie byc z niej dumna?

Izuniu, gdzie masz nocnik? Nie mam.
A gdzie jt kurtka? Nie mam.
Nie mam jt odpowiedzia prawie na wszystko ze wzruszeniem ramion i rozlozeniem rak.

Chodz. Gdzie? Tamto. Tamto stalo sie zamiennikem tam od wczoraj i tak sobie gadamy.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...