Saturday 19 February 2011

Nienawidze MakaPaka i jego druzyny calym moim malenkim sercem zdolnym do nienawisci. Bo serce zdolne do milosci mam ogromne. Siedze z Iss, bo nie mam innych zajec i jtem chora, wiec nie mam sily robic nic i slucham tych bzdur. Tych ocho, achow, piskow i skrzekow. Ja nie wiem, czy oni mysla, ze 2letnie dziecko to jt za glupie na troszke madrzejsze bajki? A jak mysle o tym, ze bedzie mnie toto katowalo przez najblizszych kilka lat, bo BBC nie pomysli, ze mozna zrobic codziennie inne bajki, nie,oni bardzo wygodnie maja i dzien w dzien to samo, czasem sie zdarzy, ze taki sam odcinek pod rzad, to mnie skreca. Ale ciocia Niacia moze nam zrobi skladanke pieknych wieczorynek, to nie bedziemy sie nudzic i zloscic. Nie wiem, czy Iss jt za duza, czy to takie same bajki, ale zamiast siedziec i podziwiac Iggla Piggla wziela sobie dzis stoleczek z lazienki i skakala z niego. Nie moge isc do kuchni, bo zaraz do mnie przychodzi. Ale jesli pozwole obejrzec jej cos w ciagu dnia nawet mnie nie zauwaza. Sprawdzalam na necie, nikt nie poruszyl sprawy beznadziejnosci wieczorynki angielskiej.

Zmeczona jtem i chora, Iss bardzo wyrozumiala, nie zawracala mi glowy, kiedy resztkamisil konczylam lasagne. Bawila sie dzis w wychodzenie na spacer ze swoim plastikowycm pieskiem. Mowila chodz,chodz,chodz,chodz,chodz, paku. Cos tam mu tlumaczyla, cos opowiadala, calowala, przytulala, w koncu postawila na podlodze i powiedziala Kaki chodz.

W srode bylam u lekarza, zostawilam Iss u sasiadki Leone. Elen pozyczyla Iss gre, z kt przez caly czwartek Iss chodzila po domu i mowila, ze robi pikcza. Wlasciwie, to brzmialo to ja picture. Wziela potem swojego horsie (Izunia co to jt? Konik. A jak sie mowi konik po angielsku? Horsie), podstawila mu aparat po pysk i powiedziala look. W piatek oddalysmy Elen gre, ale chec robienia zdjec pozostala, jeszcze do dzis.

Bylabym zapomniala. Hoss upodobal sobie budzic mnie jak idzie spac jakies 3 godz po tym jak sie polozylam. Raz, jeszcze podczas moich wakacji pielegniarskich u tesciowej, poszedl sprawdzic jak Iss spi. Zaczal ja laskotac i mowic jak to Daddy is hungry for bruszek i pepuszek. Przewracala sie z boku na bok, no bo kto by sie nie zdenerwowal? W koncu poniosla sie, zaspanym okiem popatrzyla kto ja atakuje, rabnela go w glowe i nazod sie polozyla.

Nowe/stare slowa
koniec, ale jak juz nie chce ogladac nudnej bajki mowi konczy
na gore na dol
para, goli para
kataj(wspominalam?)-katar

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...