Thursday 10 November 2011

Z pamietnika nie takiej juz mlodej matki z drugim dzieckiem

Ile czasu zajmuje zasniecie?
Tyle co piosenka z Kubusia Puchatka.

Moja dwojka chyba wiedziala, ze zostalam sama, i ze trzeba ze mna wspolpracowac. Mlody sie nie darl, Iss byla cierpliwa i obylo sie bez tragedii i mojego placzu.
Niestety nigdzie nie poszlismy, balam sie, ze Mlody znow sie rozniesie i wieczorem znow nie da nam spokoju, jak wczoraj. Za duzo wrazen mu ne sluzy. Taki ksiaze delikates. Siedzielismy w domu, Mlody spal tyle, ze moglam sie zajac Iss i sie za duzo nie zloscic:)

Szok przezylam wieczorem. Zblizala sie pora kapieli a Mlody spal. Iss miala kare, bo mnie dzis kopala, a potem kopala i ciagnela za wlosy brata swego, wiec nie bylo bajki. Nie moglam jej za wczesnie kapac. Siedzialysmy i rysowalysmy we dwie, radio bylo wlaczone, na dworze ciemno, lampka sie swiecila. Rozkosznie. No ale w koncu sie zebralam. Po kapieli siadlysmy do ukladanek, a potem zabralysmy sie do kapania malego. Musialam go obudzic!!! Isa przypomniala sobie, ze zapomnialam o parowce na jej kolacje, wiec z malym przy cycu ugotowalam kolacje, zrobilam pic, dalam syropki i umylam zabki. A potem polozylam sie z dwojka w jednym lozku, uslyszalam Mamo spiewaj kolysanki. Pokrecila sie troche na lozku, w tym czasie Mlody zasnal (przy cycu), poprosila o mleko, wypila i uslyszalam: Spiewaj Kubusia Puchatka. Skonczylam, zapytalam co jeszcze spiewac, w odpowiedzi uslyszalam spiace posapywanie 2 i pol rocznej dziewczynki.

A teraz siedze i ogladam Mentaliste.
To tak w skrocie. A jak bede miala jeszcze znow czas opowiem o naszych z Babcia Usiulala doswiadczeniach pierwszych tygodni zycia Nowego Dzidziusia, o Iss i jej "ja jtem twoja siostrzyczka" i lepszych, i gorszych zachowaniach.

Mlody sie obudzil.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...