Tuesday 4 September 2012

Zęba ciąg dalszy


 Poniedziałkowa wizyta u dentysty trochę mnie uspokoiła, ale obserwować muszę, czy nie ciemnieje albo coś na dziąśle nie wyrasta. Zakażenie może źle wpłynąć na rozwój stałych zębów.
Warga nadal spuchnięta, ząb wykrzywiony, nawet troszkę bardziej, bo Iss dostała na lunch kiełbaski i niestety źle ugryzła. A ja jak zwykle głupia nie powiedziałam : No przecież mówiłam,  że tylko zupki!!!
Moje dziecko jt mądrzejsze niż ja. Hoss chciał jej dziś dać kabanosa,. Przecież wiesz, że nie mogę!!! Tak czy inaczej, bardzo wrażliwa. Zupki, kaszki, jogurty.
Dyskusja z dentystą spowodowała wiele przemyśleń, włącznie z oganiczeniem słodyczy w tzw międzyczasie. Szefowa z tej okazji zakupiła czekoladki. Bo one takie mięciutkie, to Iss się nic nie stanie. Wrghhhhh.

Ostatni dzień wakacji Katie spędziła u Szefowej. Razem z Iss pojechały oglądać konie. Iss nie siadła, choć podobno gdybyśmy z Mężem byli, to byc może...Ale wiadra szorowała.
Szefowa kupiła dziewczynkom ubranka dla lalek. Kasia, jak to ma w zwyczaju, zgarnęła wszystko wychodząc. Pytam czy ma zamiar zostawić Iss te, które nie są jej, Łaskawie wyjęła jedną i rzuciła na schody. Na co Szefowa, że Iss i tak rozbiera lalki, więc po co jej to ubranko. Zaraz skoczę na ebay i kupię worek ubranek, niech ma!!! A co!!!

Lelon mnie ubawił. Iss ma lalkę, która zamyka i otwiera oczy, po przekręceniu butelki w buzi. Lelon wyjmował butelkę i próbował włożyć z powrotem waląc lalkę butelką po głowie. Nie lubi sweterków i zawzięcie je ściąga, całkiem nieźle sobie radzi. Umie wejść na schody bez niczyjej pomocy i drze się wniebogłosy jak mu myć włosy. Z przerażeniem patrzy na prysznic, jakby miał go zaraz zaatakować. Wodę jednakowoż kocha nadal.

Iss mówi do mnie po angielsku. Wcale nie chcę.

No i obżarłam się dziś w angielskim pubie jak mała świnka i nadal nie mogę się ruszać.


Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...