Saturday 27 April 2013

Od soboty do soboty

 Wymiana handlowa musi być, obrót towarem i zachowanie równowagi we wszechświecie. Za otrzymany prezent należy wysłać podziękowalną kartkę w tym Kraju Kartkarzy (na każdą okazję coś się znajdzie w prawie każdym sklepie. Kochasz swoich bliskich, koniecznie podaruj im kartkę).
Ciocia Maja i Ciocia Alinka udostępniły nam lokal zeszłej soboty i kartki od Isabeli zostały zrobione.
Przy okazji Alinka dostała darmową konsultację wykwalifikowanego dekoratora wnętrz, w mojej osobie i dokonano przemeblowania w sypialni.


A jak nam się już wekend zaczął intesywnie to cały tydzień zleciał. Lato przyszło na parę dni, także wtorek, środę i czwartek przesiedzieliśmy na placu zabaw. Pierwszy piknik zaliczony.




...

Mamo, czy ja jestem polska czy angielska? Myślę, że trochę polska i trochę angielska. Bo ja umiem po polsku i po angielsku.

...

Do przedszkola można przynosić swoją butelkę z wodą i tylko wodą. Isy pierwszy dzień po feriach wielkanocnych. Czy mogę soczek zamiast wody?
Nie bardzo córko, mówię, pani nie będzie zadowolona.
 Ja jej mamo nazbieram kwiatków i na pewno mi pozwoli.

Wiosna pełną gębą. Kwiatki rosną wszędzie i przeszkadzają mi w bezproblemowym dotarciu do celu. Codziennie zrywa przynajmniej jednego kwiatka, a gdyby mogła ułożyłaby bukiecik.
A podobno tutaj nie wolno zrywać.

....

Znów mamy w domu ospę. Pierwsze kropki wczoraj.
To znaczy, że jej aspołeczne zachowanie i zanik miłości do starych przyjaciół, to nie zmiana charakteru, tylko kropki. Wcale nie chce chodzić do przedszkola.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...