Wednesday 31 July 2013

Kurs Szyfrowania

Gdyby sie przydarzyło komuś wejść z Leonkiem w dyskusję, informuję, że w przypadku, gdy powie mo nini oznacza to pomóż mi, a ilosia - więcej.Ówka to mrówka, a kulka to kulka.
Na pytanie Gdzie jt Leon niezmiennie odpowie tutaj. Zawołać Leonku, zapyta co?
 
Byłam niedysponowana w poniedziałek. W boleściach łóżku leżałam z termoforem, Isa przyszła. Masz mamusio kocyk, jeszcze jedną poduszkę, butelkę wody, a chcesz jeść? Nie jtem głodna. Ale ja chcę, żebyś jadła.
Woda w termoforze wystygła. Masz tu zimną wodę w hot water bottle and that should be helpful. Przykryję cię jeszcze kocykiem, będzie ci ciepło.

A co to jest? A to? A to? A to? A to? A to? A to? A to? A to?
Spacery z Leonkiem to sama radość.


Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...