Friday 15 July 2016

Wakacje tuż tuż

Poszłam do lekarza, żeby mi żyły obadał. bo mi pękają i siniaki sie robią. Nogi mnie bolą żyły w środku nogi sie ruszają, rwie mnie, aż pęka. Nogi potem podnieść nie mogę, na kanapie siedząc skarpetki i buty zakładam. No więc poszłam do pani perwszego kontaktu, która po obserwcji wysłała mnie do specjalisty.
Specjalista (pierwsze wrażenie moje, że chyba mnie nie polubił, ale często mnie moje pierwsze wrażenie myli, więc pomyślałam, że nie będę dociekać, czy głosował za wyjściem kraju ichniego z Unii, czy za pozostaniem) pomacał mi żyły, pojeździł usg i pogadał o genach. Ach, no u mnie są geny. Mama miała operację. "W Polsce się nie robi operacji przecież?" zapytał specjalista. No, robi, tłumaczę mu, mama dopiero co miała.
Yhm, pomruczał specjalista nadal jeżdżąć sprzętem po żyłach. No, nie kwalifikujesz się. Na NHS się nie kwalifikujesz, ale powinnaś już sobie zrobic, no powinnaś, to jedź do Polski, tam sobie zrób.Yhm.
I wtedy już nie miałam wątpliwości, że głosował za wyjściem z Unii.

Leonka kariera w przedszkolu dobiega końca. W przyszłym roku już szkoła.
Miały miejsce zawody sportowe, piknik w parku oraz uroczyste zakończenie roku szkolnego, półtora tygodnia przed Isabelką. I teraz jesteśmy sobie razem.
Na zdjęciu Leoncjo ze swoją najlepszą przyjaciółką, z którą dyskusje odbywa długaśne. Oraz z Filipkiem, którego wszyscy znają


Dwa dni później, a może dwa wieczory później, winnam rzec, odbył się Koncert Letni w szkole, w czasie którego Isa grała na flecie.Do domu wróciłyśmy grubo po 21. Z wrażenia Isa nie mogła zasnąć, wszystko sie przeciągnęło i tak teraz jest zmęczona.
Była bardzo z siebie dumna i troszenieczkę zdenerwowana. Zagrała perfekcyjnie, oczywiście jako matka nie mogę odebrac tego inaczej.
A dziś ledwo ze zmęczenia wstała z łóżka, bolało ją ucho i nie poszła do szkoły.
No i za tydzień już będziemy mieć wakacje!!!!

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...