Friday 18 March 2011

Metoda

Jt taka metoda, nazywa sie Montessori. Znalazlam ja przypadkiem jak grzebalam u kogos na fb. Tak tak, rzadko bo rzadko, ale czasem zdaza mi sie bladzenie po necie. Metoda podobno trudna do zdefiniowania i moze przyjmowac rozne formy w zaleznosci od tego, kto i jak ja pojmuje. Mialam tu wkleic filmik o chlopcu, kt w wieku 23 miesiecy umie sam zrobic sobie pzekaske, czyli wyjac z lodowki serek, otworzyc go z pomoca mamy, przelozyc do miseczki i zjesc z miseczki. Chcialam skomentowac, ze moje dziecko juz dawno tak robi, a ma teraz 23 miesiace. Ze gdy stwierdzi, ze nie taki serek chce jak jej wylosowalam (slowo zapozyczone od cioci hainki, wlaczono maszyne losujaca, kt na dzis wylosowala skarpetki takie taki-Halinka grzebiaca w plecaku na Islandii), to pojdzie do lodowki i wyjmie ten, kt jej pasuje. Ale nie moge znalezc filmiku, wiec go nie wkleje.
Wkleje za to COS, zeby sie pochwalic, ze jtem jednak dobra mama. nie no nie no, no wiem,ze nie jtem idealna.

Poza tym Iska miala w zeszlym tygodniu grype zoladkowa. od soboty do srody. Jak jej przeszlo, tak tydzien pozniej w srode wzielo mnie. Dobrze, ze mam najlepsza na swiecie sasiadke Leone. Wziela mi dziecko na 5 godzin,czyli do przyjscia Hossa, kt przyszedl wczesniej z pracy, ale nie tyle ile potrzebowalam. Straszne, takie chorowanie jak sie ma dziecko. W czwartek nadal mnie lamalo, Halinka przyjechala, zeby zabrac Iss na balety, boc kupilam takie sliczne ubranko baletnicy. Od razzu miala (Hainka) lepszy humor. Zostala u nas na caly dzien i zjadla pyszna lasagne. Iska nie zjadla za bardzo, bo ona miesozerna, sie okazuje. U Leone jadla obiad, wolowinke pieczona, wsunela wszystko. A ja sie o kluski musialam prosic. Chyba zaczne robic kotlety.

Zgubilam notatki. Moze je znajde to dopisze. Pamietam tylko, ze poraz kolejny moje dziecko sprawilo,ze poczulam sie dumna jak paw. Rysowalysmy. W koncu slysze niesmiertelne look, a zaraz potem, to jt OlieOlie (Leone), to jt Elen (corka) a to jt Ija. A tutaj jt motyl, oko, oko i buja. I jak tu nie byc dumna jak paw.

Peknie. Zebym tylko jeszcze nie byla taka zmeczona.

Ps Dziekujemy Hainko.
Aha, a na dzien przed moja straszna choroba mialysmy gosci, Ciocia Hainka i Ciocia Maja, na caly dzien przyjechaly. I Isa chodzila jumping na lozku z Hainka. Hainka, chodz chodz. Jumping.
Aha2. Dziecko moje opanowalo angielski jezyk i mnie nim bombarduje. Musze ja uczyc:
-common
-do mamy mowi sie chodz
-common, come
- jak sie mowi do mamy
-chodz
-juz ide
Okropna jtem?

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...