Sunday 6 March 2011

Sarah przyjechala po tesciowa, zabrala ja na caly tydzien. Przy okazji odbylo sie urodzinowe krojenie tortu Bena. Jak zwykle przy takich okazjach na stole chipsy, czekoladki i inne smietki, choc, musze przyznac duzo mniej niz w przypadku imprez swinki albo Katie. Cel mego wywodu taki, ze Iss najadla sie smieci, jagodek i winogron, i znow smieci i okolo 4 w nocy zaczela wymiotowac jagodkami. Wstala o 8.30, gdzie to zapisac, godzine pozniej chciala juz isc spac, ale dopiero teraz Hoss ja usypia. Nie zjadla dzis jeszcze nic, wypila kubek wody z cytryna i miodem.

Swinka znow tragedia. Iss ja uwielbia,wiec lazila za nia caly pawie czas. Poszyly na gore, Katie dala Iss chrupka i mowi, swinka daj mi jeszcze, ale swinka niechetna. Wiec mowie, Katie pilnuj Iss, ja wam przyniose. Przyszlam, siedza, jedza, swinka mowi do Katie, juz nie, juz wiecej nie jedz, nie chcemy, zeby ten brzuszeksie zrobil za duzy. Wiec tlumacze swince, ze wlasciwie to nie dla niej, bo ona ma caly wor chrupkow, kolejny zreszta. Na co swinka, ze ona tylko zartowala, zrobila mine, jakby chciala mnie zabic i zaczela swidrowac wzrokiem. O droga swinko, w co jak w co, ale w te gre, to ja jtem niezla. (zwlaszcza rywalizujac z 6latka:)) W koncu swinka sie zdenerwowala, powiedziala, ze ona wlasnie,ze chciala dac Katie chrupki ( owszem dala, jak powiedzialam, ze im przyniose) dodala patrza na mnie z nienawiscia (tak jej sie zapewne wydawalo) somebody is not needed in this room and will have to leave it. and this person is gonna be me. come on Katie. I wyszla. Nie wchodzila tam gdzie bylam ja, albo wychodzila jak wchodzilam. A czesto, bo Isa chciala sie z nia bawic i zania lazila.
Hoss powiedzial, ze nie chce zeby Isa bawila sie z honey.

A teraz Isa juz spi, wiec se siedne na kanape.
80 urodziny tesciowej sa w sierpniu, chca leciec do Hiszpanii, albo gdzie na 2 tygodnie.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...