Thursday 19 January 2012

Wyprowadzamy sie

Ano, nasza pani oszalala, zazadala 100pandow wiecej i choc zdajemy sobie sprawe, ze przyjdzie nam placic 900 funtow tak czy inaczej, nie mozemy zostac. Bo tak sie nie robi. A poza tym mamy grzyba u Iss w pokoju i w naszej sypialni (znalazlam go dzis podczass sprzatania), wiec dziekujemy bardzo. Zdrowie Fasoli i Grocha wazniejsze niz nasza wygoda i sentymenty. Zaczelismy sie pakowac i zaczeli robic juz zdjecia na strony agencji. Profesjonalizm pozostawia wiele do zyczenia. Jak mozna przyprowadzic kogos do mieszkania nic o tym mieszkaniu nie wiedzac. "Czy ta szafa tutaj zostaje" "To jt lozko, ktore sie rozklada na podloge".

Iss mnie rozczula. Jakies dwa tygodnie temu wyszlismy wczesniej z wtorkowej, bo Iss jt niegrzeczna, wyrywa zabawki, nie pozwala sobie wytlumaczyc, ze tak sie nie robi. Wyszlysmy wczesniej, nie spiewalysmy piosenek i nie pozegnalysmy sie z palaciolkami. Potem porozmawialysmy o tym, obejrzalysmy Olinka Okraglinka (moja ulubiona bajka), u kt akurat byl problem wspolnej zabawy i pojawienia sie nowych dzieci w rodzinie tez. I chyba nam to troszke pomoglo. Ale teraz na grupach Isunia przychodzi do mnie i pyta "Mozem zostac na piosenki, bo jtem gecna dziescinka"? I tak mi sie przykro robi, ze musialam ja ukarac, i ze ona teraz to pamieta tak bardzo. Dlaczego nikt nie powiedzial, ze rodzicowanie jt takie trudne?

Rozmawiam z babcia ula przez telefon. Babcia pyta czemu Isa jej nie lubi. To i pytam moje dziecko czemu nie lubi babci. Bo babcia jt niegrzeczna, bo powiedziala, ze jtem niegrzeczna. Wieczorem sie kapiemy i jak zawsze pogaduszki. Ja mam dwie babcie, babcia w Polsce to babcia Urszula. A lubisz babcie? Tak, kocham, bo jt madra.

Odwiedzilismy w niedziele Gatti i Jarka na rosol mialo byc, ale okazalo sie, ze mamy wloskie niedzielne popoludnie. Wujek produkowal rano gnocci i bylo pysznie. Isabela byla grzeczna, Lelon byl zaopiekowany, ja odpocznieta i wyluzowana i ach, jakze milo po prostu posiedziec i sie nie martwic. I skakac na peronie z ciocia Gatti :)

Lelon lubi jak sie go laskocze pod szyja, zasmiewa sie serdecznie. Lubi tez kosi kosi lapki, tez sie zasmiewa serdecznie.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...