Friday 15 June 2012

Mamo dlaczego.

Mamo, dlaczego nie mamy samochodu. Mamo, dlaczego nie mamy domu. Mamo, dlaczego Emilka ma tak duzo zabawek (czyt: ja nie mam). Bo twoje sa pochowane w szopie.
Mamo, a jak juz bedziemy miec rozowy samochod i rozowy dom to bedziemy takie duze, duze, duze rozowe roze.
Bo wiesz mamo, takie sa zasady. Ja czasami lubie isc spac bez bajki ( jak jtem niegrzeczna znaczy sie), a czasami wole z bajka. Raz ogladam, a potem nie ogladam jak jtem niegrzeczna. Takie sa zasady, wiesz mamo?
Mamo, ja nie chce Ponurusa (postac z Olinka Okraglinka) bo on jt potworus.

Jutro idziemy na dwa kinder party. I ogladac mieszkanie.
A ja zaiast isc spac ogladam Erin Brokovich.

Kwiecień na niczym prawie

Nic się nie dzieje. To znaczy nie, dzieje się zawsze. Co u ciebie darling? No, nie wiem, jak ci opowiedzieć w jednym zdaniu wszystko co się ...