Wednesday 10 May 2017

built in Minecraft

Od poniedziałku spędzam z dziećmi popołudniowy czas w naszym pokoju. Nie, nie mieszkamy tu normalnie. Wszyscy na kupie w jednym pokoju, bo przecież tymczasowo. Zazwyczaj popołudniu wypędzałam dzieci na bajki, ale teraz stwierdziłam, że brakuje mi naszego quality time. Dlatego porzuciłam babcine salony, politykę i wybrałam się do dzieci.

Słuchamy radia www.funkidslive.com. Po pierwsze dlatego, że wolę radio nad telewizor, po drugie dlatego, że brakuje mi języka angielskiego, tak na co dzień, po trzecie dlatego, żeby stwarzać dzieciom środowisko do osłuchiwania się z językiem.

Dla Leona jednak ważniejsze okazało się co innego. Dlaczego nie zdziwiłam się wcale, kiedy w gąszczu obrazków i linków na stronie radia, znalazł ten jeden? Z Minecraftem? Niespodzianką natomiast okazała się treść, albo inaczej tematyka filmiku.




W przedszkolu pani zapytała czy ona ma do mnie prośbę, czy mogłabym, choć właściwie ona się najpierw powinna była zapytać, czy ona może w ogóle poprosić, bo będzie pokaz mody. Ubrań robionych ze śmieci, które można przetworzyć. Eko-Fashion. I czy ja mogę, dla Leona zrobić strój. Na co Leon, że on nie ma zamiaru na wybieg, na co Pani, że w takim razie dla kogoś innego.
Więc robię, na 15 maja muszę być gotowa, więc sprawdzam, co sieć oferuje takim oszołomom jak ja.

W domu Isa mówi, że może bym założyła firmę i robiła to co lubię. Zacznę robić imprezy dla ludzi, a potem zacznę zarabiać. I będziesz mieć mamo kasę.
Chomik, zwany Myszą, z racji niewielkich rozmiarów ma się dobrze. Rozważamy zakup większej klatki, ponieważ, w wyniku zaangażowania w dbanie o szczęście chomika-myszy, dowiedziałam się, że standardy polskie są inne, niż rozmiary naszej klatki. Chcemy też kupić, lub zrobić domek, b chomik, jak na gryzonia przystało, potrzebuje się ukryć. Może nie ma zagrożeń w naszym domu, oprócz przytłaczającej miłości dzieci, ale geny, to geny. Schować się trzeba.
Z kokosa mamo zróbmy. Możemy wypić wodę, a resztę ususzymy i zrobimy wiórki, które potem użyjemy.
No, zobaczymy.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...