Sunday 24 February 2019

Znów film. Lubim i już

Isy nie ma w domu, pojechała na noc, zaraz po zuchach do koleżanki. Miała była przyjechać jakoś w takie normalnej porze, ale nie.
Powiedzieli mi, że przywiozą mi dziecko popołudniem. Zapytałam, czy z papierami adopcyjnymi, żebym tylko złożyła podpis.
No nie, zostawią, odbiorą po studiach, bo tak mi dobrze wychowanie idzie.
Jaka ja jestem fajna :)
Przywieźli, ja poszłam na pracownicze party. Zakończenie sezonu. Przypadkowo, bo miałam nie iść. Chciałam pieniądze za to dać. Nikt nie chciał. Nadzia się nade mną zlitowała. W domu żem była już po 21, ale piwo wypiłam.
Ekstra.

W kinie też byliśmy, na Corgi, psiak królowej, pokaz przedpremierowy. Straszne.
Za dużo brutalności, walki psów, niby miały być "haha", ale za dużo i za dużo odniesień seksualnych, skierowanych do dorosłego widza, niby, ale dzieci też takie rzeczy widzą, nie wiem kto pisał dialogi, ale też kiepskie. Płytki zarys postaci, historia niedopowiedziana. A normalnie kocham animacje. Bardzo się zawiodłam.
Było nas siedmioro, dzieci moje, ich kolega i koleżanka, i siostra kolegi. Jeszcze jedną sztukę miałam mieć, ale nie dojechała.
Podobały mi się może dwie, trzy sceny oraz zdziwiłam się, że tak mocno obśmiewa amerykańskiego prezydenta, który przyjeżdża do Elżuni z wizytą i robi sobie selfie oraz zapytamy przez królową o pieska na rękach Melanii: Ach, cóż to za przytulanka, odpowiada: to moja żona Melania.
A na sam koniec 11-letnia siostra kolegi mówi, że woli Multikino. Szkoda, bo ja uczę moje dzieci doceniać coś więcej, a stare kina i kina studyjne mają swój urok.
Poszłam kiedyś do Multikina znów, żeby się przekonać, czy to z oszczędności chodzę do kina Moskwa, tak jak mi kiedyś koleżanka powiedziała. I nie. Huk z głośników, tłum ludzi, szeleszczące papierki. Nie. Wolę moje kino. I tak, czuję się snobem, bo wybieram nie-komercję.

Ostatnio dużo oglądamy. Co mam powiedzieć. Lubim i już.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...