Sunday 23 June 2019

Dłuuuugi weekend w czerwcu

Kiedy próbowałam złożyć te moje urodzinowe świeczki do kupy na nowo, nic się nie kleiło. Coś nie tak, myślałam, ja nie mam 34 lat, tu powinna być inna cyfra zamiast tej czwórki, jakaś ósemka chyba, no 38 to powinno być.
Dopiero po chwili dotarło do mnie, że to nie jest zła świeczka, tylko nie w te stronę, najpierw czwórka, potem trójka i wszystko gra.
Zatrzymałam się na tym 38 i nie chce puścić dalej.
Muszę powiedzieć, że się odrobinę rozczarowałam. Nie było wysypu światełek na torcie, nie musiałam dmuchać z całych sił i moja mała tradycja się poszła... ale jak się nie ma i co ja tu będę narzekać, jak tortu nie miałabym wcale, gdyby nie nagła zmiana planów w obozie organizacji urodzin Tymoteusza i potrzeba upieczenia tortu dla niego.
Kto nie pamięta, temu przypominam, że dwa lata temu, bezczelnie zawładnął moim dniem i świętem, i wyłącznym prawem do bycia najważniejszą osobą Tymek, syn siostry mojej, a mój chrześniak. Chłopiec uroczy, acz świadomy swych potrzeb, czasem aż za bardzo.
Jego to impreza urodzinowa była, kiedy się zjechaliśmy do rodziców i jemu to Kasia robiła ciasto ze świeczką. Ta sama Kasia, która robiła tort na komunię.
Czemu miś? Bo Leon zapytał, czy mogę mieć tort z misiem i zadzwonił do ciotki podpytać.



Całe to nasze balowanie zaczęło się w środę, kiedy to aniołeczki dostały świadectwa, a Kasia przyjechała po nas i nasz cały majdan.
Oto jesteśmy, u dziadków, już na wakacjach. Mamy Boże Ciało, mamy Tymkowego grilla i mamy też moje szybkie tortowe.

Dla dziecka Katarzyna uczyniła inne ciasto, które też było piękne, ale brakowało mu najważniejszego: oczu i ust. Kto to widział ciężarówkę dla dwulatka bez oczu. Kasia dodała. Myślicie, że mnie kto pochwalił? Oczywiście, że nie. Tylko Kasia i Kasia, a oczy już nieważne. Ech, jak się sama nie pochwalę, to mnie nikt w tym domu nie pochwali.



Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...