Saturday 2 November 2019

Konkursy


Konkurs goni konkurs i czasami sama nie wiem skąd biorę na to wszystko czas. 
Czasami też nie wiem, jak to było, kiedy siedziałam w swoim pokoju jako dziecko, a moi rodzice w swoim i jakoś udawało nam się nie pętać im między nogami. I jakoś czas na siebie mieli. Ja nie mam. 
Oczywiście super, że razem, że wszystko, ale, czy ja mogę czasem coś dla siebie tylko. Bez martwienia się, że o 20 kiedy gasimy światło, nagle okaże się, że lekcje nie zrobione, że plakat za plakatem, że o rety, konkurs plastyczny, obowiązkowy. 
Isa mówi, to dobrze mamo, tyle razem robimy.
A ja myślę, jak ja chciałabym mieć swoją własną sypialnię.
Teraz konkursy dwa: świetlicowy konkurs fotograficzny: Kielce i region oraz Międzynarodowy plastyczny Pentela, wyniki w maju 2020. Najwyższe wyróżnienie przyznawane jedynie dziesięciu autorom najlepszych prac z całego świata, to Nagroda Ministra Spraw Zagranicznych Japonii.
Kolejne wyróżnienia to nagrody: Supreme Gold, Gold, Silver, Bronze oraz Pentel i choć mieli tylko 4 dni na zrobienie pracy, i choć wcale im się nie chciało, to na poniedziałek prace były gotowe. Isa ma nadzieję na wygraną. Zwłaszcza, że w szkolnym literackim konkursie na jesienne opowiadanie zajęła "tylko" trzecie miejsce.







Poszliśmy więc na spacer i zrobiliśmy region. Całkiem dobre niektóre te zdjęcia, muszę przyznać. I nie ustawiałam kadrów, czasem tylko rzuciłam podpowiedzią.
Leon chyba lubi ukośne kadry, a Isa ma super oko.




























Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...