Wednesday 17 May 2023

Mam dość, poproszę o lżejszy zestaw

Cytat na dziś. Z Isabeli. Dotyczy sposobu picia herbaty.

Ja jestem Cytrynianka, z rodu Cytrynianów. Leon to Mleczek. A ty jesteś z rodu Pigwowców.

Z dobrych rzeczy, to tyle. Reszta to rozgoryczenie. Fb pokazał mi piękny cytat, tak chyba lubi motywować ludzi do "jednakdziałania".

„Ludzie nie zmieniają swojego zachowania, gdy inni na nich wrzeszczą, zawstydzają ich lub odsyłają, żeby pobyli sami. Ludzie zmieniają swoje zachowanie, gdy czują się wysłuchani, zrozumiani i kochani". Wzrost i zmiana potrzebują bliskiej więzi i współczucia.”[Katie Hurley]

Piękny, co nie?

Szkoda, że nijak nie potrafię poczuć się zmotywowana.

Niestety zamiast wzmaniać, zadziałała jak płachta na byka. Poleciała wiadomość do przyjaciela, bo gdzieś przecież trzeba dać upust tej gromadzącej się od tygodni złości. Pewnie i tak tylko na chwilę, ale ważne, że choć tyle. Choć nie, wcale nie, że choć na chwilę. I koniec.

Cały czas się muszę użerać z IsA na indywidualnym, pomyślałbyś, że jak siedzi w domu, to będzie pamiętać o pracy domowej z matmy zwłaszcza że pytałam kurwa mać 2 razy, czy zrobione, że pamiętałaby o pracy domowej z geografii, że siadłaby do ćwiczeń z polskiego z gramatyki, że pamiętałaby ze ma kartkówkę z równań, a nie poprawę jedynki ze sprawdzianu z wyraż algebraicznych. Ale kurwa nie. Od rana pierdolony telefon, popoludniu laptop, potem znów jakimś cudem telefon, bo: mamo muszę coś sprawdzić na chwilę i potem widzę że czas odblokowany no limit.

No i cóż. Zapisałam się na wydarzenie "Jestem matką" to teraz mam za swoje.



Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...