Thursday 12 September 2013

Hula

Oczywiście, że to moja wina. Pasę moje dziecko cukrem z rana, przez cały dzień i na noc, pod poduszkę wpycham lizaka, na wypadek, gdyby się obudziła i przestraszyła ciemności.
Nie robią małym dzieciom gazu rozweselającego, ale właściwie to oni sprawdzą. Może mogą. A międzyczasie, MUSIMY POROZMAWIAĆ, BO ONA MA TYLE DZIUR.  I tłumaczę, że owszem ma, ale przez ostatni rok, kiedy okazało się, że ma dwa ubytki, cukier został drastycznie ograniczony, i że musiałabym całkiem obciąć, żeby ograniczyć. Albo wprowadzić metody skandynawskie, raz w tygodniu do wieczorynki. Nawiasem mówiąc, kiedyś mi się to podobało; zanim przyszło mi "współpracować" z moimi dziećmi.
Pół Londynu przejechałyśmy, żeby się dowiedzieć, że chętnie posadzą moje dziecko na fotelu i zrobią jej pojedynczo. Do nikogo nie dociera, że na pojedynczo, to ja mam swojego lekarza, który uważa, że nie warto męczyć i zniechęcać małej jeszcze Iss? Tylko kto mnie słucha.

Jeden pociąg i dwa razy metro.
The next station is Ealing Broadway where this train terminates. Please remember to take all your belongings.
Mamo, ale przecież ty wiesz, gdzie jest twoja torba i nie zapomnisz, to ona nie musiała tego mówić. (pani z głośnika).

Zakopałam się na wsi. Zapomniałam, że Londyn pachnie (?) inaczej.
Wróciłam padnięta.
Na powitanie małżonek zdziwił się, że mam nową marynarkę. Aliss robiła przegląd szafy, to mam. Jak trzeba, żeby był spostrzegawczy, to nie jest.

Wybierałyśmy ksiązki do pociagu. Alicja w krainie czarów była po angielsku, to jej nie chciałam.
Czytamy, szukam tej nieszczęsnej Alicji, bo zrobię, myślę sobie, mojemu wykończonemu dziecku, przyjemność. Nie ma. Gdzie jest?
Bo powiedziałaś, że nie chcesz mi czytać po angielsku...

Lelon odsunięty od cyca w porze dziennej. Przewraca się, płacze, chcesz pytam. Patrzy na mnie jak na wariatkę.
Daddy, a wiesz co, bo mama przełożyła łóżko dla Leona, bo już nie chce żeby jej wisiał na cyckach.
(She doesn't want Leon to hang on her boobies).

Mamo, a co to za taniec, taki ciepłościowy z przeszłości,
co się ma spódnicę z liści.
Plan jest, że na następną imprezę będziemy tancerki hula.






Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...