Tuesday 10 September 2013

Znalazłam tańszego dentystę, półtorej godziny od nas z przesiadkami. A to ci będzie przygoda. Oby się ta nasza podróż przez cały Londyn owocna okazała. Już jutro, zaczynam się denerwować, ale pewnie dlatego, że jtem zmęczona, jak zwykle późno chodzę spać. Tatuś z Leonciem zostaje, to se nie odpocznie...

W sobotę wychodzne miałam na kawę z Aliss i Mają, więc mi trochę mózg odpoczął i się miejsce zrobiło na więcej wrzasków i szumów przy okazji niedzielnych urodzin Katie, po których zasypiałam na stojąca. Zasnęłam wcześniej niż Lelon.

Onek (od czasu do czasu Eonek) chce robić wszystko i wszystko sam.









Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...