Thursday 5 September 2013

 "Ija się obawiała, że Leonek spadnie. Bo zobacz, jedna nóżka była tu, a druga tu. I Ija się obawiała."
Daddy zobacz jaki ten baby leopard jest adorable.
Daddy zrobiłam fabulous kartkę dla Katie. (urodzinową imprezę ma w niedzielę)

We wtorek dentysta. Ku mojemu zaskoczeniu, siadła na fotelu, nie było strachu, otworzyła buzię, pozwoliła sobie pogrzebać, a bolało, bo widziałam jak się buzia zmieniała. Bez płaczu, bez krzyku.
Ale i tak wysłano nas do prywatnego dentysty po gas rozweselający, bo po wszystkich przejściach isowych, pani doctor sie nie podejmuje leczenia, żeby całkiem nie zniechęcić. Cena pierwszej wizyty bagatelka 75 funtów, następnie znieczulenie gazem ponad 100, aż w końcu białe wypełnienie min 120, chyba, że mam ochote na amalgamat.
Wczoraj przyszła pani ze szkoły zapoznać się z Isabelą i jej domem. Kupiliśmy torbę na kserówki ze szkoły. Poza tym mundurki, buty, przybory. No i dziecko moje idzie już lada dzień do szkoły.

Torturuję Leoncia od czasu do czasu i nie kładę go spać w dzień, bo wytrzymuje i wieczoram o 19 już śpi. A tak 21, albo i jeszcze później. A potem ja padam na ...

Wstał z kanapy, chcem do dziadka, powiedział i poszedł.
Do babci chcem  przedwczoraj.
A przy okazji, mamo loda, mamo loda. Nie mam dziecko. Mamo do baci (babci), loda, do baci.


Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...