Sunday 25 May 2014

O mieszankach

Mocowaliśmy się wczoraj całe rano z pudełkami, bo chciałam jedno podarować Kasi-od-Emilki, jako prezent urodzinowy.
Czy to z lenistwa, czy to ze zmęczenia, nie wyjęłam materiałów wieczorem i nie zrobiłam tego pudełka w ukryciu, przed dziećmi. Swoje odcierpiałam i może się nauczę, że nie należy pokazywać się potomstwu podczas rękodzielnictwa.
Każde z nas okleiło sobie po jednym.
Pokrywkę Isy ja.





Ogród to piękna sprawa. Nie dość, że mogę sobie doniczki postawić i podziwiać to, co rośnie (chyba, że akurat walczę z czymś, co atakuje), to jeszcze Isa ma gdzie swoje mikstury kręcić, a Onek biegać.




Wspominałam kiedyś pani spod szkoły, która nie wie jak ma sobie poradzić z ogrodem, w który trzeba dużo pracy włożyć, a która ma troje dzieci i męża wiecznie poza domem, że jak byłam mała, to najfajniej było u sąsiadki mojej babci, na podwórku, które miało stos kamieni i cegieł, stare emaliowane garnki z dziurami, puszki i połamane łyżczki. Jakie tam obiady nam wychodziły, w sklepie było wszystko i zawsze znalazł się jakiś fajny skarb. Wakacje!!!!
Ogródek pani spod szkoły 5x7. W metrach.Tak na marginesie.
A u nas pod blokami jak na prawdziwym blokowisku. Słońce wyszło, dzieci wyległy. Jest nas tu multum dzieciarni "przed blokiem".

Isa chce obiciąć włosy. Twierdzi, żę będzie wygładać dużo ładniej w krótkich. Będzie nalegać na tatusia, który się uparł, że Iss na pewno i bezwarunkowo chce mieć długie włosy i tylko w takich wygląda dobrze.

A tymczasem pod szkoła podstawową prawdziwa angielska mamusia wraca z wakacji w Grecji i opowiada.
"I nie bylo angielskiej telewizji i nikogo kto mówiłby po angielsku!!! Sami Niemcy i Polacy!!! Żadnej angielskiej osoby!!! Samo polskie jedzenie!!! Faszerowana kapusta!!!" Taaa, w Grecji.
A o faszerowanych liściach winoroślii słyszała kiedyś? Gołąbki w Grecji. No no no.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...