Tuesday 21 September 2010

A Iza...

...wczoraj zrobila swoje pierwsze siku do nocnika. Nie sadze, zeby zdawala sobie do konca sprawe z powagi naszego wspolnego dokonania, ale okazuje sie, ze wspolne sikanie przynosi jednak efekty:)

...sprzata, zabiera swoja pieluche, mowi kosz, kosz i idzie do kuchni. otwiera szafke, w ktorej, myslalam niegdys, sprytnie ukrylam tenze kosz, podnosi pokrywe kosza, wyrzuca pieluche i otrzepuje dlonie.
wyrzuca tez mandarynki, jak jej sie znudzi jedzenie i moje platki kosmetyczne, jeszcze zdatne do uzycia.

...kazala mi wczoraj wylaczyc moja smetna muzyke, a gdy wlaczylam Banacha wsunela swoja plyte do grajacego sprzetu. Od wczoraj sluchamy Travelling Songs.

...dzielnie wloczyla sie z wujkiem Bogdanem i Maja, lat 3, uliczkami Sutton przez okolo godzine. Stwierdzam oficjalnie wiec, ze moja corka zamilowanie do chodzenia odziedziczyla po mamusi.

... jest na mnie zla, jak jej kaze siedziec za dlugo w domu. Ale!!! stwierdzam, ze nie jest z nami tak zle. Evening Standard doniols wczoraj, ze coraz wiecej angielskich dzeci nie wykonuje zalecanych min 60min cwiczen tudziez ruchu na swiezym powietrzu, a my wychodzimy codziennie i to nie raz.

...teraz wlasnie tanczy, dzieki czemu mam troche spokoju.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...