Monday 6 September 2010

I stalo sie

I stalo sie. Dalam sie zaobraczkowac i mnie to cieszy! Na razie nie potrzebuje byc malutka. Mam taka malutka w domu i wystarczy mi malutkosci, na razie. Moj Malzonek zwierzyl mi sie wczoraj, ze choc kocha swa coreczke, to zamyka rano drzwi za soba, wzdycha i mysli poor Agie. Chociaz tyle.

U nas zmian nie ma. Mala Iza szaleje i oczekuje, ze bede sie nia zajmowac caly czas. Chyba nie pamieta, ze sztab opiekunow pozostal w Polsce. Ja analizuje moje weselne przedsiewziecia i dokonania. Co powinnam byla zrobic inaczej i dlaczego nie zrobilam. Powtarzam sobie, ze przeciez nikt nie wiedzial jak chcialam, zeby bylo, wiec bylo jak mialo byc. Poplakalam sobie dzis, wiec moze mi przejdzie, znaczy sentymentalnosc. Najwyzsza pora, ilez mozna swoje wesele przezywac.

Pora sie skupic na produkcji Aniolkow. Ten co go juz mamy potrzebuje towarzystwa. Moze wtedy przestanie rozrabiac. Poszlismy w piatek do tescowiej. Myslalam, ze Isa jest z babcia i Alanem. Dobrze, ze katem oka ja zobaczylam. Stala na trzecim stopniu od gory, gotowa do kontynuowania swojej wedrowki. W rece miala tabletki na komary, znak,ze jakis czas juz wojowala. Weszla po schodach na gore, do pokoju babci, poszperala i zaczela schodzic na dol. Zawal serca dla matki na tacy podany. No bo potrafi byc sodziutka. Mialysmy w sobote gosci, Athanasia i jej Emily. Nie wierzylam wlasnym oczom, ale Isabela chodzila wokol Emily, glaskala, przytulala i glaskala. Tak, tak, bo ona jest wrazliwa na nieszczescie innych dzieci. Leone urodzila w koncu syna. Edward ma juz 5 tygodni i podobno caly czas sie drze. Dzisiaj tez sie darl na dworze.Izunka pokazala mi najpierw, ze tam dzidzius jest, potem, ze placze, a potem zaczela calowac powietrze. Zapytalam, czy chce pocalowac dzidziusia, zeby przestal plakac. Energicznie pokiwala glowa.

Gdzie jest daddy? Tammm
Gdzie jest samolot? Tamm
Gdzie jest mama? Tammm ( a mama trzyma ja na rekach)

Boli, boli. Gdzie? Tammm. Pocalowac? Tak.

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...