Thursday 6 March 2014

Oj.

Razu pewnego Isabela zapragnęła się przytulić.
- Czy mogę się położyć na twoim brzuchu mamo?
Położyła się. Po 3 minutach usłyszałam:
-Czy mogę już zejść mamusio?
-Oczywiście, że możesz.
-Wiesz, to dlatego, że mi bardzo gorąco, nie dlatego, że masz duży brzuch i mi przeszkadzał.

Przepowiednia się spełniła. Brzuch zrobił się wielki, uda też nie chcą być gorsze, chętnie wezmą udział w konkursie na największy przyrost w najkrótszym czasie.
Wypowiedziałam wojnę. W odwecie dostałam ból mięśni i ogólne połamanie.
Jedyna pociecha-brak chęci na przekąski o 22.00.


....

Dziś ostatnia wizyta u dentysty. Wszystkie isowe zęby zaleczone!!!

Niespodziewane refleksje zamulonego umysłu

Albo nowy telefon, albo aparat. Kiepskie zdjęcia robi ten mój sprzęt. Udałam się do KCK na spektakl Teatru Tańca. Dwie części były. Zobacz j...